zondag 25 maart 2012

Favorite Nailpolishes #2






Eén van mijn favoriete nagellakjes is deze felle muntgroene-turquoise van Deborah Milano.
Hij is nummer 55 van de Shine Tech-lijn. Ik kocht hem bij de INNO (Antwerpen). Had zelf nog nooit van het merk gehoord maar ze hebben er leuke kleurtjes staan.

De kleur:
Supermooie zomerse kleur. Het is niet muntgroen en ook niet helemaal turquoise. Ik zou ook niet zeggen dat hij pastel is maar het is gewoon een mooie, frisse kleur.

De dekking:
Met 2 laagjes dekt hij goed en hij droogt ook snel wat zeker een pluspunt is.

Foto van nagel na 1 laagje: 
Foto's:



Te koop bij de Inno voor €6.95.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kleurtje zeg! Ik had ook nog nooit van dit merk gehoord :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb nog nooit van dit merk gehoord, ik vind het kleurtje heel erg mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen