maandag 26 maart 2012

Watch me Simmer REPROMOTED



In april komt de Reel Sexy Collection uit bij MAC (internationaal pas in mei) en al wie te laat was bij de Shop/Cook collectie om Watch me Simmer te kunnen kopen (inclusief ik) krijgt dus een 2de kans.
Watch me Simmer is de koraalkleurige lipstick op de foto!

Was zelf heel blij als ik het las dus ik dacht; ik vermeld het ook even op mijn blog.

Dus... Mei: Watch me Simmer bij deze supermooie Reel Sexy Collection van MAC weer te verkrijgen, just sayin'...

8 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit ! Jammer dat MAC zo duur is :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad... En ik heb ook altijd het gevoel dat àls je binnengaat, je iets moet kopen omdat ze je zo helpen :p

      Verwijderen
  2. WOWWWW.... LOVE IT!!!!
    BEAUTIFUL BLOG..... NOW I'M YOUR NEW FOLLOWER... FOLLOW ME BACK ;-))
    A BIG KISS!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog! ik volg je, wil je terug volgen? www.belovedlifestyle.tk

    xx veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke blog! ik volg je, wil je me terug volgen ? ik hou een give-away op mij blog:) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan niet wachten op deze collectie :)
    Leuke blog heb je, ik ga je volgen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen